IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 20.05.2018 || NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |  dm najpoželjniji poslodavac u BiH i u 2018.  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |   ||
   

Fitness park na Vilsonovom šetalištu kruna je dm kampanje "Za zdrav život"

30.07.2013
Otvorenjem fitness parka na Vilsonovom šetalištu te donacijom sprava za vježbanje ustanovama za djecu u BiH, uspješno je okončana dm društveno odgovorna kampanja "Za zdrav život".
Ukupna vrijednost donacije kampanje iznosi 21.480 KM. Kampanja je trajala mjesec dana, od 8. maja do 8. juna 2013., a u njoj su imali priliku učestvovati i građani, koji su kupovinom označenih proizvoda u vrijednosti od 20 KM ili više donirali po 1 KM za aktivnosti kampanje. Također, u okviru kampanje u odabranim dm prodavnicama organizovani su zdravi obroci te savjetovanja sa nutricionisticom kao i mjerenje indeksa tjelesne težine. Cilj kampanje bio je potaknuti što veći broj građana na zdrav i aktivan život i skrenuti pažnju roditelja i djece na važnost zdravih prehrambenih navika unutar porodice te bavljenja sportskim aktivnostima u cilju smanjenja pretilosti kod bh. djece i omladine. 

Finansijski podržavajući projekat "Slobodnom tjelovježbom u borbi protiv pretilosti, prevenciji i terapiji dijabetesa, osteoporoze i kardiovaskularnih oboljenja" Udruženja za arhitekturu-sport i rekreaciju-ekologiju AiR koje planira otvaranje više fitness parkova u Sarajevu, kompanija dm gradnju fitness parka na Vilsonovu šetalištu ujedno smatra i krunom svoje kampanje.

Do kraja mjeseca augusta, dm će donirati i 7 sprava za vježbanje ustanovama za djecu širom BiH. Centru "Vladimir Nazor” iz Sarajeva bit će donirani tzv. zračni šetač i twist, dok će i OŠ "Fra Lovro Karaula” iz Livna, Dječije obdanište "Trol” iz Dervente, JU "Prva osnovna škola” iz Konjica, Dječiji vrtić "Pčelica” iz Kozarske Dubice te Edukacijsko rehabilitacijski centar "Duga” iz Novog Travnika biti bogatiji za spravu zračni šetač. 


Tim povodom, Admira Isaković, voditeljica odjela Nabava i Marketing kompanije dm drogerie markt izrazila je zadovoljstvo  postignutim, naglasivši sljedeće: "Promovisanje važnosti usvajanja zdravih životnih navika jedna je od ključnih aktivnosti u okviru društveno odgovornog poslovanja naše kompanije. Kada imamo u vidu podatak da je svako peto dijete u BiH pretilo, jasno nam je da  još više moramo raditi na tome da najmlađima od ranog djetinjstva ukažemo na dobrobit tjelovježbe na otvorenom. Stoga s ponosom želim da istaknem da smo uz podršku naših kupaca donacijom sprava za vježbanje  ustanovama u kojima najmlađi provode veliki dio svoga vremena te finansijskom podrškom otvaranju jednog od prvih fitness parkova u Sarajevu učinili veliki korak ka ispunjenju našeg finalnog cilja- promociji zdravog života i izgradnji zdravijeg društva u cjelini.”

„Čast nam je što smo ovaj fitness park uspjeli izgraditi na ovako lijepom mjestu. Ovo je dokaz da se i u lošim vremenima s dobrim partnerima i udruženim sredstvima može postići mnogo. Udruženje „AiR"-Sarajevo je okupilo svoje partnere projekta, Općinu Novo Sarajevo, dm i njegove kupce kako bi zajedno iznijeli ovaj projekat na dobrobit stanovnika Općine i Grada Sarajeva. dm je kao društveno odgovorna kompanija odgovorila našem pozivu i na tome im se zahvaljujemo u ime učesnika projekta ali i budućih korisnika ovog parka, kao i svih nas koji smo kupujući u dm-u dali doprinos izgradnji fitness parka. Gradnjom ovakvih parkova građanima od 10 do 80 godina možemo pomoći da zadovolje svoje sportske i rekreativne potrebe u cilju prevencije i terapije bolesti metabolizma", izjavila je Amela Hajrić, predsjednica Udruženja AiR.

Zadovoljstvo donacijom nisu krili ni u livanjskoj školi "Fra Lovro Karaula” te je Gordana Nakić, učiteljica u odjeljenju djece s posebnim potrebama, istakla dužnost društva da pomogne djeci s teškoćama u razvoju da razviju svoje potencijale i sposobnosti kako bi se ostvarili kao samostalne ličnosti integrirane u porodični i društveni život. "Sretna sam što je dm prepoznao ove potrebe društva te aktivno sudjeluje u njima što dokazuje i donacija sprave koja će djeci nastavu tjelesne kulture i vježbe motorike učiniti zabavnijom i zanimljivijom, a nama koji radimo s djecom s teškoćama u razvoju olakšati rad. Sigurna sam da će sprava zračni šetač osvojiti naše mališane i da će je s užitkom koristiti zbog čega u svoje i ime OŠ 'Fra Lovro Karaula' Livno zahvaljujem dm-u što misli na najmlađe. Također se nadamo kako će dm biti primjer i poticaj drugima da se uključe u ovakve hvale vrijedne akcije."


 
 
 
 
back to top