IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 25.06.2018 || Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |   ||
   

Facebook čini ljude sretnijima

24.06.2015

Većina ljudi sretna je zbog pozitivnih objava i lijepih fotografija svojih prijatelja na Facebooku.

Unatoč gotovo uvriježenom mišljenju da praćenje tuđih pozitivnih objava i lijepih fotografija na Facebooku izaziva ljubomoru i zavist, nova studija je pokazala upravo suprotno: pozitivne objave čine čitatelje sretnijima.

Studija, koju je proveo Leibnitz Knowledge Media Research Center u Njemačkoj među 194 korisnika Facebooka u Njemačkoj i usporedio ih s rezultatima studije 207 američkih korisnika društvene mreže, pokazala je da je više ljudi pokazalo zadovoljstvo od onih koji su izrazili ljubomoru ili zavist.

Većina ljudi bila je sretna zbog pozitivnih objava i lijepih fotografija svojih prijatelja na Facebooku.


 
 
 
 
back to top