IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 19.08.2018 || AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |   ||
   

Facebook će omogućiti poslovne kontakte putem WhatsAppa

19.05.2015
Facebook bi mogao omogućiti poslovnu interakciju s korisnicima WhatsAppa, popularne aplikacije za dopisivanje koju je Facebook kupio prošle godine za nevjerovatnih 19 milijardi američkih dolara.

Finansijski direktor Facebooka Dejvid Wejn je izjavio da omogućavanje komunikacije na osnovu B2C (business to consumer messaging) ima dobar poslovni potencijal.

"Prema našim istraživanjima, mislim da je WhatsApp najbolji za ono što mi želimo, ali to je dugoročni plan”, objasnio je Wehne u ponedeljak na konferenciji Tech u Bostonu.

Vijest je obavljena na Bloombergu u ponedeljak, a portparol Facebooka odbio je komentarisati ove navode.

Uz trenutno 800 miliona korisnika WhatsApp je naglo porastao, posebno u Evropi i djelovima Azije od 2009. godine kada su kompaniju osnovali bivši zaposlenici Yahooa Jan Koum i Brajan Akton. Ipak, dobit ostaje nedostižna za WhatsApp.
S obzirom na istoriju, ima smisla da Facebook razmotri funkciju "B2C” za WhatsApp, gdje bi kompanija naplaćivala pristup korisnicima.


 
 
 
 
back to top