IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Utorak, 22.05.2018 || NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |  dm najpoželjniji poslodavac u BiH i u 2018.  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |   ||
   

Coca-Colina nagradna igra završena 20 dana prije planiranog roka

13.05.2015

Zbog izuzetno velikog interesa potrošača Coca-Colina nagradna igra „Poljubac koji osvaja" se zbog isteka zaliha nagradnog fonda, završava prije planiranog kraja igre, a u skladu sa članovima 7. i 8. entitetskih Pravila nagradne igre „Poljubac koji osvaja", koja su objavljena u dnevnim novinama sukladno entitetskim zakonima o igrama na sreću, koji ovu mogućnost predviđaju. Nagradna igra bila je dio Coca-Coline kampanje „Poljubac koji osvaja" organizovane na teritoriju Bosne i Hercegovine povodom obilježavanja stogodišnjice najpoznatije staklene bočice na svijetu.

 

Svi ljubitelji Coca-Cole koji su od 6. aprila kupovali Coca-Colu u pakovanju od 0,5 L, imali su mogućnost da osvoje nagradu. Dobitni čepovi osiguravali su jednu od deset različitih posebno dizajniranih mini Coca-Cola bočica – privjesaka dok su se tri nedobitna čepa osiguravala jednu od četiri različite Coca-Cola čaše.

Ograničenja u broju osvojenih nagrada nije bilo pa je tako bilo omogućeno da svi dobitnici učešćem u nagradnoj igri imaju i mogućnost da sakupe kompletnu kolekciju od 10 različitih Coca-Cola bočica - privjesaka ili kompletnu kolekciju od 4 različite Coca-Cola čaše.

Stotinu hiljada Coca-Cola bočica - privjesaka i stotinu hiljada Coca-Cola čaša bilo je osigurano u okviru nagradnog fonda a planirano je da nagradna igra traje do isteka zaliha. Vremenski period predviđen za ovu zalihu nagrada bio je dva mjeseca ali je ljubiteljima Coca-Cole već nakon mjesec i deset dana podijeljen  ukupan nagradni fond.

Učesnici su nagradne čepove mogli zamijeniti u više od 1.300 prodajnih objekata Coca-Colinih partnera koji su učestvovali u realizaciji nagradne igre. Iz Coca-Cole u BiH  se zahvaljuju svojim potrošačima i obećavaju da će nastaviti tradiciju pokretanja inovativnih promocija i nagrađivanja njihove vjernosti.


 
 
 
 
back to top