IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Utorak, 20.02.2018 || Ledo inovativniji nego ikada  |   Afrodita, Amor i Grčki jogurt MI99  |  Neumorna potraga za nezaboravnim okusima  |  Bosanskohercegovački brend Violeta svojim proizvodima suvereno osvaja tržišta regije  |   Legende naših ulica. Polo City i Golf City   |  „Glade zimska čarolija“ stigla i u SOS porodice  |  BBI banka i BBI VIP Business Club u Sultanatu Oman  |  Sedamdeset godina sportskih automobila Porsche  |  Nagradna igra BBI banke i Mastercarda: Ključevi automobila hyundai i20 uručeni Adisu Mahmutoviću  |  Voda koja osvaja u Avalonu  |  Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |   ||
   

Coca-Colina nagradna igra završena 20 dana prije planiranog roka

13.05.2015

Zbog izuzetno velikog interesa potrošača Coca-Colina nagradna igra „Poljubac koji osvaja" se zbog isteka zaliha nagradnog fonda, završava prije planiranog kraja igre, a u skladu sa članovima 7. i 8. entitetskih Pravila nagradne igre „Poljubac koji osvaja", koja su objavljena u dnevnim novinama sukladno entitetskim zakonima o igrama na sreću, koji ovu mogućnost predviđaju. Nagradna igra bila je dio Coca-Coline kampanje „Poljubac koji osvaja" organizovane na teritoriju Bosne i Hercegovine povodom obilježavanja stogodišnjice najpoznatije staklene bočice na svijetu.

 

Svi ljubitelji Coca-Cole koji su od 6. aprila kupovali Coca-Colu u pakovanju od 0,5 L, imali su mogućnost da osvoje nagradu. Dobitni čepovi osiguravali su jednu od deset različitih posebno dizajniranih mini Coca-Cola bočica – privjesaka dok su se tri nedobitna čepa osiguravala jednu od četiri različite Coca-Cola čaše.

Ograničenja u broju osvojenih nagrada nije bilo pa je tako bilo omogućeno da svi dobitnici učešćem u nagradnoj igri imaju i mogućnost da sakupe kompletnu kolekciju od 10 različitih Coca-Cola bočica - privjesaka ili kompletnu kolekciju od 4 različite Coca-Cola čaše.

Stotinu hiljada Coca-Cola bočica - privjesaka i stotinu hiljada Coca-Cola čaša bilo je osigurano u okviru nagradnog fonda a planirano je da nagradna igra traje do isteka zaliha. Vremenski period predviđen za ovu zalihu nagrada bio je dva mjeseca ali je ljubiteljima Coca-Cole već nakon mjesec i deset dana podijeljen  ukupan nagradni fond.

Učesnici su nagradne čepove mogli zamijeniti u više od 1.300 prodajnih objekata Coca-Colinih partnera koji su učestvovali u realizaciji nagradne igre. Iz Coca-Cole u BiH  se zahvaljuju svojim potrošačima i obećavaju da će nastaviti tradiciju pokretanja inovativnih promocija i nagrađivanja njihove vjernosti.


 
 
 
 
back to top