IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 25.06.2018 || Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |   ||
   

Beskontaktno plaćanje – trend koji osvaja Evropu

10.07.2015

Beskontaktna plaćanja postala su opšte prihvaćena, što je vidljivo u načinu na koji su korisnici prigrlili brzinu i pogodnost plaćanja putem tehnologije dodira. Posljednji podaci iz Visa Europe pokazuju kako korištenje beskontaktnog načina plaćanja u Evropi nastavlja da raste s preko milijardu transakcija obavljenih u posljednjih 12 mjeseci.

Podaci takođe ukazuju kako su korisnici Visa kartica potrošili 1.6 milijardi funti samo u martu 2015. godine – trostruko više nego u istom razdoblju 2014.-e godine.

Širom kontinenta, korisnici u svojim džepovima i torbama nose više od 131 miliona beskontaktnih kartica te ih redovno koriste na više od 2.6 miliona beskontaktnih terminala. Do 2010. svi će Visa terminali na prodajnim mjestima u Evropi prihvaćati beskontaktna plaćanja. Trenutno 240 banaka širom kontinenta izdaje beskontaktne Visa kartice pa će velika većina korisnika kartica imati pristup beskontaktnim uređajima za plaćanje do 2020.

Najvjerovatnije je kako će evropski potrošači beskontaktno plaćanje koristiti za svakodnevnu kupovinu namirnica, jela u restoranima te hranu ili piće. Podaci otkrivaju kako potrošači ovakvu vrstu plaćanja koriste i kod kupovine vrjednijih stvari kao što su nedeljno kupovanje namirnica u zemljama poput Češke, Poljske i Španije, gdje korisnici kartica beskontaktnim načinom plaćanja mogu platiti bilo koju vrijednost samo dodirom i unošenjem svoga pina na POS terminal.

Beskontaktne uplate veće vrijednosti bilježiće dalji porast kod trgovaca širom Evrope, pripremajući put za mobilna NFC (Near Field Communication) plaćanja, jer će banke i velike kompanije proizvode za mobilno plaćanje predstaviti u nastavku godine.

Ujedinjeno Kraljevstvo predvodi u izdavanju Visa beskontaktnih kartica, dok je Španija pri samom vrhu s brojem terminala. Ujedinjeno Kraljevstvo ima 49.6 miliona kartica i 410,000 terminala, iza nje su Francuska (20.3 miliona kartica, 405,000 terminala), Poljska (14.5 miliona kartica, 354,000 terminala) i Španija (11.5 miliona kartica i 593, 000 terminala).

Beskontaktna tehnologija široko je prihvaćena od strane kupaca, prodavaca i banaka uz brzi rast korištenja. U martu 2015. godine, vodeće evropsko tržište za Visu bilo je Ujedinjeno Kraljevstvo s 52.6 miliona transakcija, zatim Poljska (49.7 miliona) i Češka (13.9 miliona).


 
 
 
 
back to top