IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 21.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

Beskontaktno plaćanje – trend koji osvaja Evropu

10.07.2015

Beskontaktna plaćanja postala su opšte prihvaćena, što je vidljivo u načinu na koji su korisnici prigrlili brzinu i pogodnost plaćanja putem tehnologije dodira. Posljednji podaci iz Visa Europe pokazuju kako korištenje beskontaktnog načina plaćanja u Evropi nastavlja da raste s preko milijardu transakcija obavljenih u posljednjih 12 mjeseci.

Podaci takođe ukazuju kako su korisnici Visa kartica potrošili 1.6 milijardi funti samo u martu 2015. godine – trostruko više nego u istom razdoblju 2014.-e godine.

Širom kontinenta, korisnici u svojim džepovima i torbama nose više od 131 miliona beskontaktnih kartica te ih redovno koriste na više od 2.6 miliona beskontaktnih terminala. Do 2010. svi će Visa terminali na prodajnim mjestima u Evropi prihvaćati beskontaktna plaćanja. Trenutno 240 banaka širom kontinenta izdaje beskontaktne Visa kartice pa će velika većina korisnika kartica imati pristup beskontaktnim uređajima za plaćanje do 2020.

Najvjerovatnije je kako će evropski potrošači beskontaktno plaćanje koristiti za svakodnevnu kupovinu namirnica, jela u restoranima te hranu ili piće. Podaci otkrivaju kako potrošači ovakvu vrstu plaćanja koriste i kod kupovine vrjednijih stvari kao što su nedeljno kupovanje namirnica u zemljama poput Češke, Poljske i Španije, gdje korisnici kartica beskontaktnim načinom plaćanja mogu platiti bilo koju vrijednost samo dodirom i unošenjem svoga pina na POS terminal.

Beskontaktne uplate veće vrijednosti bilježiće dalji porast kod trgovaca širom Evrope, pripremajući put za mobilna NFC (Near Field Communication) plaćanja, jer će banke i velike kompanije proizvode za mobilno plaćanje predstaviti u nastavku godine.

Ujedinjeno Kraljevstvo predvodi u izdavanju Visa beskontaktnih kartica, dok je Španija pri samom vrhu s brojem terminala. Ujedinjeno Kraljevstvo ima 49.6 miliona kartica i 410,000 terminala, iza nje su Francuska (20.3 miliona kartica, 405,000 terminala), Poljska (14.5 miliona kartica, 354,000 terminala) i Španija (11.5 miliona kartica i 593, 000 terminala).

Beskontaktna tehnologija široko je prihvaćena od strane kupaca, prodavaca i banaka uz brzi rast korištenja. U martu 2015. godine, vodeće evropsko tržište za Visu bilo je Ujedinjeno Kraljevstvo s 52.6 miliona transakcija, zatim Poljska (49.7 miliona) i Češka (13.9 miliona).


 
 
 
 
back to top