IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 25.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

Bankar sa 15 godina iskustva daje iskrene savjete o novcu

02.10.2015

"Sa skoro 15 godina iskustva u bankarstvu, gledao sam kako banke rade i zarađuju novac. To utiče na to kako biram proizvode i sarađujem sa finansijskim institucijama.” Ovo su savjeti iskusnog bankara, a koje prenosi Business Insider.

1. Najbolje ponude su za nove klijente
Bankarstvo je konstantna bitka za klijente. Ako tragate za najboljim mogućnostima, moraćete da se prebacite na novi proizvod. Za to postoji jednostavan razlog – mnoge banke imaju timove koju su plaćeni na osnovu toga koliko novih bankovnih računa ima. Takođe tu je tim koji se brine o postojećim klijentima koji žele da generišu što veći profit, i oni su manje darežljivi.

2. Budite iskreni sami sa sobom i fokusirajte se na dugoročne vrijednosti
Mnogi ljudi ostaju dugo sa novim proizvodima jer im je "naporno” da se prebacuju sa jednog proizvoda na drugi svake godine.
Birajte proizvode koji su bazirani na dugoročnim vrijednostima, a ne na trenutnim najboljim ponudama.

3. Svi troše više novca kada je na kartici, uključujući i vas
Tako kažu mnoga istraživanja, i iskustva. Da bi troškove držali pod kontrolom, nosite sa sobom samo jednu karticu (ako ih imate više), i uključite opciu da vam stiže poruka koliko ste potrošili tog dana. Takođe, možete nositi sa sobom i keš, ako vam je tako lakše da kontrolišete novac.

4. Ne vičite na onog ko je zadužen za komunikaciju sa klijentima
…Niti je dobro plaćen za to što radi, a što je važnije, nije kriv za to što se dešava. Bolja strategija je da budete ljubazni sa čovjekom iz call centra. Taj čovjek podnosi izvještaj nadređenom, a što ste ljubazniji to ćete lakše doći do rješenja.

5. Samo zato što banka kaže da možete da imate, ne znači da to možete da priuštite
Kada banka računa da li nešto možete sebi da priuštite (na primjer da vam odobri kredit), ima jednostavne parametre. Banka želi da bude sigurna da ćete platiti svoj mjesečni dug. Ali, ne uzima u obzir neke vaše druge troškove. Zato je bolje da sami uzmete sve mogućnosti ali i troškove u obzir.

6. Ako ne razumijete ponudu, nemojte kupovati
Sjetite se loše situacije onih koji imaju kredite u švajcarcima, ili ugovora "sa sitnim slovima” koje niko ne čita. Nikada nemojte da se plašite da postavljate pitanja za koja mislite da su glupa, i trebalo bi da izbjegnete sve što ne razumijete. Složenost je neprijatelj transparentnosti i obično neprijatelj kupaca.


 
 
 
 
back to top