IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Subota, 18.08.2018 || AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |   ||
   

Argeta mame su odobrile novo pakiranje Argeta paštete

11.05.2015

Prije dvije godine u Bosni i Hercegovini i u još 5 zemalja u regiji, mame su bile učesnice Argetinog projekt "Odobrile mame".

Cilj projekta je bio da 18 izabranih mama posjete Argetine tvornice u Sloveniji i u Bosni i Hercegovini, izvrše temeljnu kontrolu sastojaka i pogona te u ulozi najstrožijih sudaca ocjene proces proizvodnje Argete.

Emina Čakalović, jedna od pobjednica u projektu, prisjeća se iskustava tog putovanja i razmjenjuje impresije noviteta u vezi Argete, koja se odnedavno nalazi u novom pakovanju. 

 "Prošle su dvije godine od naše posjete tvornici, a ja se još uvijek rado sjećam tog nezaboravnog iskustva i druženja s Argeta mamama iz regiona. Tom priliko uvjerili smo se u besprijekornu higijenu te da proizvodni proces i sastojci zadovoljavaju i najstrožije kriterije. Sretna sam što je Argeta danas ne samo sinonim za kvalitet delikatesnog namaza nego i za novu ekološki prihvatljivu dozicu koja krasi police naših prodavnica. Moderni dizajn dozice osigurava i bezbjednije otvaranje, a uz to upotreba aluminijskog pakovanja je i manje štetna za okoliš. Prije dvije godine dala sam najvišu ocjenu za kvalitet sastojaka ovog omiljenog delikatesnog namaza, a sada to činim i za novo pakovanje".

Argeta se danas smatra najvećim proizvođačem pašteta u Evropi s prodajom više od 100 miliona proizvoda godišnje. Nalazi se u trgovinama u više od 20 zemalja, njegujući prepoznatljiv imidž i poseban odnos s potrošačima. U novom pakovanju, dizajniranom u skladu s najnovijim trendovima, Argeta dodatno pojačava svoju konkurentsku poziciju. Osim novog pakovanja, Argeta je redizajnirala i web stranicu na kojoj se nalaze aktuelni sadržaji i puno savjeta koji mogu uljepšati naš svakodnevni život. 

Provjerite www.argeta.ba i ponovo se upoznajte s Argetom.


 
 
 
 
back to top