IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Petak, 23.02.2018 || Jägermeister je broj jedan brend na društvenim mrežama!  |  Ledo inovativniji nego ikada  |   Afrodita, Amor i Grčki jogurt MI99  |  Neumorna potraga za nezaboravnim okusima  |  Bosanskohercegovački brend Violeta svojim proizvodima suvereno osvaja tržišta regije  |   Legende naših ulica. Polo City i Golf City   |  „Glade zimska čarolija“ stigla i u SOS porodice  |  BBI banka i BBI VIP Business Club u Sultanatu Oman  |  Sedamdeset godina sportskih automobila Porsche  |  Nagradna igra BBI banke i Mastercarda: Ključevi automobila hyundai i20 uručeni Adisu Mahmutoviću  |  Voda koja osvaja u Avalonu  |  Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |   ||
   

Argeta mame su odobrile novo pakiranje Argeta paštete

11.05.2015

Prije dvije godine u Bosni i Hercegovini i u još 5 zemalja u regiji, mame su bile učesnice Argetinog projekt "Odobrile mame".

Cilj projekta je bio da 18 izabranih mama posjete Argetine tvornice u Sloveniji i u Bosni i Hercegovini, izvrše temeljnu kontrolu sastojaka i pogona te u ulozi najstrožijih sudaca ocjene proces proizvodnje Argete.

Emina Čakalović, jedna od pobjednica u projektu, prisjeća se iskustava tog putovanja i razmjenjuje impresije noviteta u vezi Argete, koja se odnedavno nalazi u novom pakovanju. 

 "Prošle su dvije godine od naše posjete tvornici, a ja se još uvijek rado sjećam tog nezaboravnog iskustva i druženja s Argeta mamama iz regiona. Tom priliko uvjerili smo se u besprijekornu higijenu te da proizvodni proces i sastojci zadovoljavaju i najstrožije kriterije. Sretna sam što je Argeta danas ne samo sinonim za kvalitet delikatesnog namaza nego i za novu ekološki prihvatljivu dozicu koja krasi police naših prodavnica. Moderni dizajn dozice osigurava i bezbjednije otvaranje, a uz to upotreba aluminijskog pakovanja je i manje štetna za okoliš. Prije dvije godine dala sam najvišu ocjenu za kvalitet sastojaka ovog omiljenog delikatesnog namaza, a sada to činim i za novo pakovanje".

Argeta se danas smatra najvećim proizvođačem pašteta u Evropi s prodajom više od 100 miliona proizvoda godišnje. Nalazi se u trgovinama u više od 20 zemalja, njegujući prepoznatljiv imidž i poseban odnos s potrošačima. U novom pakovanju, dizajniranom u skladu s najnovijim trendovima, Argeta dodatno pojačava svoju konkurentsku poziciju. Osim novog pakovanja, Argeta je redizajnirala i web stranicu na kojoj se nalaze aktuelni sadržaji i puno savjeta koji mogu uljepšati naš svakodnevni život. 

Provjerite www.argeta.ba i ponovo se upoznajte s Argetom.


 
 
 
 
back to top