IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 21.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

Apple pronašao način kako da još više zaradi na svom hit proizvodu

25.06.2015

Više od 20 posto Appleovih kupaca ne samo da troše stotine dolara na iWatch, već su opsjednuti i svim dodacima koji dolaze uz njega.

Podaci iz Slice Intelligence, tvrtke koja je zadužena za mjerenje digitalnih komercijalnih aktivnosti i lojalnosti kupaca govore da je u izradi Appleov prvi potpuno novi proizvod pod glavnim izvršnim direktorom Timom Cookom.

No, škrti u dijeljenju informacija iz Apple-a nisu još objavili ni koliko su satova prodali, ali iz Slice Intelligencea procjenjuju da su prodali skoro tri milijuna od sredine lipnja.

Razni remeni koje se mogu mijenjati na iWatchu postali su toliko popularni da je više od 20.000 Amerikanaca kupilo iWatch, a njih više od 17 posto kupilo je više od jednog remena.

Iako je cijena sportskog remena za sat u maloprodaji 49 dolara, prema analizi IHS tvrtke za istraživanje tehnologije procjenjuje se da u nabavi ta cijena iznosi tek 2,05 dolara. Ta procjena ipak ne uključuje troškove, kao što su pakiranje i otprema, i ne može obuhvatiti ukupan trošak materijala koji Apple koristi za remen sata, izjavio je analitičar Kevin Keller iz IHS-a.

Crni sportski remen najpopularniji je izbor dodatnog remena koja dolazi s uređajem. Kožni crni remen koji se može naručiti za 149 dolara drugi je najpopularniji jer "mnogi potrošači uparuju praktičan sportski izgled s luksuznim i ozbiljnim, na taj način ljudi pokušavaju dobiti dva sata u jednom" izjavio je Kanishka Agarwal direktor istraživanja online prodaje iz Slice Intelligence. Appleov sportski model iWatcha kojemu se početna cijena kreće od 349 dolara bio je najpopularniji model među prvim kupcima, prema podacima iz Slice-a. Ta početna cijena može narasti ako se naruči dodatni kožni remen od otprilike 149 dolara ili od 449 dolara ukoliko je on od nehrđajućeg čelika

"To je samo psihološka stvar", rekla je Carolina Milanesi, direktorica istraživanja i voditeljica američkog poslovanja za Kantar Worldpanel COMTECH.

"Ja sam počela s najmanjim ulaganjima, a onda sam potrošila novac na sve dodatke koji se mogu kupiti uz iWatch.

Allen Adamson iz Landor Associates, tvrtke koja se bavi brendingom, izjavio je da Apple osim vrhunske tehnologije sata mora pratiti i modne trendove koji će ga učiniti modernim i zabavnim.

Apple je stvorio novu platformu dizajnom remenja, no ako se počne uvoziti remenje iz drugih zemalja, to bi svakako moglo smanjiti prodaju Appleovog originalnog remenja i dodataka, što Apple neće uzrujati jer im to donosi samo dodatnu zaradu.


 
 
 
 
back to top