IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 25.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

Apple pronašao način kako da još više zaradi na svom hit proizvodu

25.06.2015

Više od 20 posto Appleovih kupaca ne samo da troše stotine dolara na iWatch, već su opsjednuti i svim dodacima koji dolaze uz njega.

Podaci iz Slice Intelligence, tvrtke koja je zadužena za mjerenje digitalnih komercijalnih aktivnosti i lojalnosti kupaca govore da je u izradi Appleov prvi potpuno novi proizvod pod glavnim izvršnim direktorom Timom Cookom.

No, škrti u dijeljenju informacija iz Apple-a nisu još objavili ni koliko su satova prodali, ali iz Slice Intelligencea procjenjuju da su prodali skoro tri milijuna od sredine lipnja.

Razni remeni koje se mogu mijenjati na iWatchu postali su toliko popularni da je više od 20.000 Amerikanaca kupilo iWatch, a njih više od 17 posto kupilo je više od jednog remena.

Iako je cijena sportskog remena za sat u maloprodaji 49 dolara, prema analizi IHS tvrtke za istraživanje tehnologije procjenjuje se da u nabavi ta cijena iznosi tek 2,05 dolara. Ta procjena ipak ne uključuje troškove, kao što su pakiranje i otprema, i ne može obuhvatiti ukupan trošak materijala koji Apple koristi za remen sata, izjavio je analitičar Kevin Keller iz IHS-a.

Crni sportski remen najpopularniji je izbor dodatnog remena koja dolazi s uređajem. Kožni crni remen koji se može naručiti za 149 dolara drugi je najpopularniji jer "mnogi potrošači uparuju praktičan sportski izgled s luksuznim i ozbiljnim, na taj način ljudi pokušavaju dobiti dva sata u jednom" izjavio je Kanishka Agarwal direktor istraživanja online prodaje iz Slice Intelligence. Appleov sportski model iWatcha kojemu se početna cijena kreće od 349 dolara bio je najpopularniji model među prvim kupcima, prema podacima iz Slice-a. Ta početna cijena može narasti ako se naruči dodatni kožni remen od otprilike 149 dolara ili od 449 dolara ukoliko je on od nehrđajućeg čelika

"To je samo psihološka stvar", rekla je Carolina Milanesi, direktorica istraživanja i voditeljica američkog poslovanja za Kantar Worldpanel COMTECH.

"Ja sam počela s najmanjim ulaganjima, a onda sam potrošila novac na sve dodatke koji se mogu kupiti uz iWatch.

Allen Adamson iz Landor Associates, tvrtke koja se bavi brendingom, izjavio je da Apple osim vrhunske tehnologije sata mora pratiti i modne trendove koji će ga učiniti modernim i zabavnim.

Apple je stvorio novu platformu dizajnom remenja, no ako se počne uvoziti remenje iz drugih zemalja, to bi svakako moglo smanjiti prodaju Appleovog originalnog remenja i dodataka, što Apple neće uzrujati jer im to donosi samo dodatnu zaradu.


 
 
 
 
back to top