IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 21.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

8 stvari koje vaš šef primjećuje

23.06.2015

Gdje god da radite neke stvari su jednake za sve struke, a tu prije svega mislimo na stvari koje vaš šef primjećuje kod zaposlenih, što ne isključuje ni vas.

Uostalom, to mu je posao.

1. Kada dolazite u kancelariju

Svaki poslodavac će cijeniti ako svako jutro dolazite nekoliko minuta ranije na posao, ali ako već ne možete da se prisilite na to, onda barem uvijek dođite na vrijeme. Niko ne voli ljude koji kasne.

2. Kada odlazite iz kancelarije

Kako ujutru nije pametno da kasnite, tako nije pametno ni ranije da odete s posla. Možda vam se čini da to niko ne gleda, ali vjerujte nam, gleda. Ako već morate da odete, onda barem prethodno razgovarajte sa šefom.

3. Kako se oblačite

Čak i ako poslovni izgled nije vaš stil, na vama je da se prilagodite politici firme. Sve ostale modne kombinacije ostavite za svoje privatno vrijeme.

4. Koliko koristite tehnologiju

Prije svega ovdje mislimo na to da li koristite svoj telefon za poslovne pozive ili kako biste dogovorili popodnevnu kafu s prijateljicama.

5. Riječi koje koristite

Ne moramo ponavljati koje riječi ne smijete da koristite pored šefa, ali ni ostalih kolega, koji su njegove oči i uši.

6. Koliko dugo ostajete na pauzi

Ako imate pauzu od pola sata, to ne znači 35 minuta. To znači tačno 30 minuta, iako i za to sigurno mislite da niko ne broji, broji.

7. Kako upravljate svojim vremenom

Važno je da odredite prioritete i da se držite rokova, a sve što možete da uradite i prije isteka roka, uradite, vaš šef će to i te kako cijeniti.

8. Da li se uklapate među ostale

Svako od nas ima pravo na loše dane, ali ljudi koji se nikako ne mogu složiti s ostalim kolegama i biti timski igrači, nisu previše poželjni. Vaš šef želi da vidi da vama i takve stvare polaze za rukom.


 
 
 
 
back to top