IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Subota, 21.04.2018 || VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |  Vispak i Zlatna džezva sutra obilježavaju 46 godina postojanja  |  Upoznajte panel godine  |  BiH je puzla jedne velike slagalice  |  Bruce Willis je zaštitno lice HELL ENERGY  |  Grand Gold 500 zauzeo prvo mjesto u kategoriji „Prepoznatljiv kvalitet i razvoj domaćeg proizvoda“  |  Cm u Doboju na novoj adresi  |  ODRŽANO TRADICIONALNO DRUŽENJE NOVINARA U COLOSEUM CLUBU  |   PERUTNINA PTUJ – svečano obilježen 10. rođendan brezanske fabrike  |  Sarajevski kiseljak prenosi poruku o očuvanju vode  |  MERCATOR BH KUPCIMA PREDSTAVIO PROJEKAT ZDRAVE ISHRANE  |   ||
   

8 stvari koje vaš šef primjećuje

23.06.2015

Gdje god da radite neke stvari su jednake za sve struke, a tu prije svega mislimo na stvari koje vaš šef primjećuje kod zaposlenih, što ne isključuje ni vas.

Uostalom, to mu je posao.

1. Kada dolazite u kancelariju

Svaki poslodavac će cijeniti ako svako jutro dolazite nekoliko minuta ranije na posao, ali ako već ne možete da se prisilite na to, onda barem uvijek dođite na vrijeme. Niko ne voli ljude koji kasne.

2. Kada odlazite iz kancelarije

Kako ujutru nije pametno da kasnite, tako nije pametno ni ranije da odete s posla. Možda vam se čini da to niko ne gleda, ali vjerujte nam, gleda. Ako već morate da odete, onda barem prethodno razgovarajte sa šefom.

3. Kako se oblačite

Čak i ako poslovni izgled nije vaš stil, na vama je da se prilagodite politici firme. Sve ostale modne kombinacije ostavite za svoje privatno vrijeme.

4. Koliko koristite tehnologiju

Prije svega ovdje mislimo na to da li koristite svoj telefon za poslovne pozive ili kako biste dogovorili popodnevnu kafu s prijateljicama.

5. Riječi koje koristite

Ne moramo ponavljati koje riječi ne smijete da koristite pored šefa, ali ni ostalih kolega, koji su njegove oči i uši.

6. Koliko dugo ostajete na pauzi

Ako imate pauzu od pola sata, to ne znači 35 minuta. To znači tačno 30 minuta, iako i za to sigurno mislite da niko ne broji, broji.

7. Kako upravljate svojim vremenom

Važno je da odredite prioritete i da se držite rokova, a sve što možete da uradite i prije isteka roka, uradite, vaš šef će to i te kako cijeniti.

8. Da li se uklapate među ostale

Svako od nas ima pravo na loše dane, ali ljudi koji se nikako ne mogu složiti s ostalim kolegama i biti timski igrači, nisu previše poželjni. Vaš šef želi da vidi da vama i takve stvare polaze za rukom.


 
 
 
 
back to top