IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 21.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

5 alata koji će poboljšati vašu popularnost na društvenim mrežama

09.06.2016

Marketing na društvenim mrežama još uvijek je nova teritorija na kojoj kroz razne načine pokušavamo stvoriti kampanje koje će imati sjajne povratne informacije od naših potencijalnih kupaca, privući ih na angažovanost i učestvovanje u objavama, i na kraju stvaranje emocionalne povezanosti na relaciji brand-kupac.

Kako bi vaše kampanje bile učinkovitije, postoji nekoliko alata koje možete koristiti u prikupljanju informacija koje će vam pomoći da vaše djelovanje na društvenim mrežama bude pametno fokusirano. Ovo su neki od njih:

#Notifier
Alat koji je itekako popularan, trenutno zbog moći da poveže i ojača vezu sa ciljanom grupom na društvenim mrežama. Naime, on će automatski potražiti koga ste sve spomenuli kroz vaš sadržaj i pomoći vam da vas upravo ta grupa primijeti i dobije obavještenja o vašem radu dok je na društvenim mrežama.

#Real Geeks’ Facebook Marketing Tools
Često postavljate svoje kampanje na Facebook, ali niste sigurni kakav je njihov uticaj? Onda je ovaj alat odličan za vas.

Naime, ovaj alat spaja vašu buduću Facebook kampanju zajedno s vašom web stranicom i na taj način vuče određene informacije, kao što su fotografije, i filtrira one podatke za koje vjeruje da će dati najbolje rezultate. Moći ćete da vidite i uredite kampanju prije nego postane vidljiva i drugima. Takođe, ovaj alat pruža i dosta jednostavne načine za praćenje, koliko je vaša popularnost narasla kroz kampanju.

# SocialOomp
Praktičnost je najbolja karakteristika ovog alata. Naime, on omogućava da na svim vašim društvenim mrežama unaprijed uredite i označite redoslijed objava i njihov izgled. Takođe, nudi i brojne praktične opcije za praćenje broja vaših pratioca i njihovog online ponašanja na vašim mrežama.

# Sprout Social
Alat koji će vam pomoći da pratite broj povećanja pratioca na vašim mrežama, njihovu aktivnost i angažman, odnosno pomaže vam u boljem istraživanju tržišta. Osim toga, on vam omogućava da sve ove aktivnosti pratite i analizirate u timu.

#Crate
Alat koji vam pomaže da istražite popularne sadržaje (riječi, teme, pojmove) na društvenim mrežama, koje nakon toga možete iskoristiti u pisanju vaših postova, na webu i sl.


 
 
 
 
back to top