IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 25.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

5 alata koji će poboljšati vašu popularnost na društvenim mrežama

09.06.2016

Marketing na društvenim mrežama još uvijek je nova teritorija na kojoj kroz razne načine pokušavamo stvoriti kampanje koje će imati sjajne povratne informacije od naših potencijalnih kupaca, privući ih na angažovanost i učestvovanje u objavama, i na kraju stvaranje emocionalne povezanosti na relaciji brand-kupac.

Kako bi vaše kampanje bile učinkovitije, postoji nekoliko alata koje možete koristiti u prikupljanju informacija koje će vam pomoći da vaše djelovanje na društvenim mrežama bude pametno fokusirano. Ovo su neki od njih:

#Notifier
Alat koji je itekako popularan, trenutno zbog moći da poveže i ojača vezu sa ciljanom grupom na društvenim mrežama. Naime, on će automatski potražiti koga ste sve spomenuli kroz vaš sadržaj i pomoći vam da vas upravo ta grupa primijeti i dobije obavještenja o vašem radu dok je na društvenim mrežama.

#Real Geeks’ Facebook Marketing Tools
Često postavljate svoje kampanje na Facebook, ali niste sigurni kakav je njihov uticaj? Onda je ovaj alat odličan za vas.

Naime, ovaj alat spaja vašu buduću Facebook kampanju zajedno s vašom web stranicom i na taj način vuče određene informacije, kao što su fotografije, i filtrira one podatke za koje vjeruje da će dati najbolje rezultate. Moći ćete da vidite i uredite kampanju prije nego postane vidljiva i drugima. Takođe, ovaj alat pruža i dosta jednostavne načine za praćenje, koliko je vaša popularnost narasla kroz kampanju.

# SocialOomp
Praktičnost je najbolja karakteristika ovog alata. Naime, on omogućava da na svim vašim društvenim mrežama unaprijed uredite i označite redoslijed objava i njihov izgled. Takođe, nudi i brojne praktične opcije za praćenje broja vaših pratioca i njihovog online ponašanja na vašim mrežama.

# Sprout Social
Alat koji će vam pomoći da pratite broj povećanja pratioca na vašim mrežama, njihovu aktivnost i angažman, odnosno pomaže vam u boljem istraživanju tržišta. Osim toga, on vam omogućava da sve ove aktivnosti pratite i analizirate u timu.

#Crate
Alat koji vam pomaže da istražite popularne sadržaje (riječi, teme, pojmove) na društvenim mrežama, koje nakon toga možete iskoristiti u pisanju vaših postova, na webu i sl.


 
 
 
 
back to top