IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 25.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

300 litara TO sokova za djecu iz Dječjeg doma u Mostaru

06.01.2016

Predstavnici kompanije Stanić Beverages, vlasnika portfelja brandova voćnih sokova i napitaka Juicy i TO, Dječjem domu Mostar su uručili donaciju od ukupno 300 litara TO sokova kako bi svim mališanima koji tamo žive i rastu što više uljepšali blagdanske dane. Donirana količina različitih vrsta TO sokova zadovoljava mjesečnu potrebu 33 mališana iz Dječjeg doma u Mostaru, a nakon donacije SOS selima u Sarajevu i Gračanici u studenom, TO nastavlja pomagati institucijama u BiH usmjerenima prema brizi o djeci bez roditeljske skrbi. Dosadašnje donacije realizirane su u sklopu kampanje „Novi domaći sok" koju je kompanija Stanić Beverages pokrenula nakon lansiranja TO sokova na bh tržištu, a u planu je i nastavak pomaganja sličnih institucija i u 2016. godini.

 

„U vrijeme blagdana, željeli smo barem malo razveseliti mališane iz Dječjeg doma u Mostaru i nadam se da smo to ovom donacijom i uspjeli. Od pokretanja proizvodnje TO sokova u našoj novoj tvornici u Kreševu, Stanić Beverages nastoji djelovati kao društveno odgovorna tvrtka usmjerena prema brizi za potrebe raznih društvenih skupina u BiH, a djeca bez roditeljske skrbi jedna su od najranjivijih skupina u društvu i naša je zajednička obveza pomagati im kako bismo im omogućili što sretnije djetinjstvo. Dječji dom u Mostaru prepoznali smo kao jednu od institucija koja brine o mališanima, a ova donacija je nastavak naših aktivnosti iz studenog kada smo donirali mališane u SOS Dječjim selima u Sarajevu i Gračanici. Sa sličnim aktivnostima nastavljamo i u 2016. godini, a planiramo uključiti i ostale institucije koje skrbe o djeci i njihovom obrazovanju", izjavio je Boris Marijanović, direktor tvrtke Stanić Beverages u Bosni i Hercegovini.

Brand voćnih sokova i napitaka TO, novi domaći sok koji se proizvodi u tehnološki najmodernije opremljenoj tvornici u Kreševu, snažno je zakoračio na domaće tržište. Nakon lansiranja TO linije sokova na bh tržištu u srpnju, proizvodnja u kreševskoj tvornici neprekidno raste, a tvrtka Stanić Beverages priprema i izvoz na druga tržišta, posebno zemalja CEFTA-e i Bliskog istoka što će rezultirati dodatnim povećanje proizvodnje u narednim mjesecima. TO, novi domaći sok, dostupan je u 5 voćnih okusa i predstavlja „best buy" opciju unutar kategorije uz najbolji omjer cijene i kvalitete.


 
 
 
 
back to top