IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 25.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

2.500 litara TO sokova za djecu iz SOS Dječjih sela u Sarajevu i Gračanici

26.11.2015

Predstavnici kompanije Stanić Beverages, vlasnika portfelja brandova voćnih sokova i napitaka Juicy i TO, danas su u SOS Dječjem selu Sarajevo uručili donaciju od ukupno 2.500 litara To sokova namijenjenu djeci bez roditeljske skrbi iz Dječjih sela Sarajevo i Gračanica. Donirana količina različitih vrsta To sokova zadovoljava mjesečne potrebe ukupno 278 mališana iz ta dva sela, kao i potrebe 3 SOS Dječija vrtića u Sarajevu, Mostaru i Goraždu, a donacija je realizirana u sklopu kampanje „Novi domaći sok" koju je tvrtka Stanić Beverages pokrenula nakon lansiranja TO sokova na bh tržištu.

„Od pokretanja proizvodnje TO sokova u našoj novoj tvornici u Kreševu, Stanić Beverages nastoji djelovati kao društveno odgovorna kompanija usmjerena prema brizi za potrebe raznih društvenih skupina u BiH. SOS Dječje selo prepoznali smo kao jednu od najvažnijih organizacija u BiH koja brine o djeci bez roditeljske skrbi te iznimno cijenimo trud svih SOS majki i ostalih zaposlenika koji svakodnevno ulažu velike napore kako bi djeca imala što sretnije i bezbrižnije djetinjstvo. Kao društveno odgovorna tvrtka koja brine za različite društvene skupine, a posebno one najranjivije što djeca bez roditeljske skrbi uistinu i jesu, odlučili smo donirati razne vrste TO sokova SOS Dječijim selima u Sarajevu i Gračanici i SOS Vrtićima u Sarajevu, Mostaru i Goraždu,  kako bismo mališanima koji tamo žive i borave, barem malo uljepšali svakodnevnicu. Nakon ove donacije planiramo različite aktivnosti i donacije i za druge institucije i organizacije u BiH, pogotovo one usmjerene prema brizi o djeci i njihovom obrazovanju", izjavio je Boris Marijanović, direktor tvrtke Stanić Beverages u Bosni i Hercegovini.

Brand voćnih sokova i napitaka TO, novi domaći sok koji se proizvodi u tehnološki najmodernije opremljenoj tvornici u Kreševu, snažno je zakoračio na domaće tržište. Nakon lansiranja TO linije sokova na bh tržištu u srpnju, proizvodnja u kreševskoj tvornici neprekidno raste i do sad je proizvedeno više od dva milijuna litara TO sokova, a tvrtka Stanić Beverages priprema i izvoz na druga tržišta, posebno zemalja CEFTA-e i Bliskog istoka što će rezultirati dodatnim povećanje proizvodnje u narednim mjesecima. TO, novi domaći sok, dostupan je u 5 voćnih okusa i predstavlja „best buy" opciju unutar kategorije uz najbolji omjer cijene i kvalitete.

 


 
 
 
 
back to top