IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Utorak, 22.05.2018 || NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |  dm najpoželjniji poslodavac u BiH i u 2018.  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |   ||
   

14. SEMPL Konferencija

29.11.2012

Najbolje medijske strategije iz regije i svijeta na jednom mjestu. 14. SEMPL konferencija biće održana 29. i 30. novembra 2012. godine u Portorožu, Sloveniji. 

Međunarodna konferencija SEMPL koja se bavi najnovijim trendovima u oblasti upotrebe medija, održaće se 14. put po redu u Portorožu, u Sloveniji. Ovaj edukativni skup na jednom mjestu omogućiće gostima uvid u najbolje prakse medijskih strategija te predstaviti najnovije medijske i komunikacijske trendove u regiji i svijetu. Program ovogodišnjeg festivala karakterizira učešće komunikacijskih stratega iz poznatih svjetskih brendova, velikog broja medija i medijskih agencija.
 
Svoje višegodišnje iskustvo predstaviće, između ostalih, Tom Bowman, odgovoran za globalno marketing oglašavanje u kompaniji BBC Worldwide, Mark Husak, direktor razvoja medija i digitalnih medija u istraživačkoj agencije Milliward Brown, kao i Gerd Leonhard, profesionalni futurista.
 
Takmičari će se takmičiti za priznanje Zlatni SEMPLER u šest takmičarskih kategorija, kao što su: Strateška upotreba medija mix-a, Inovativna upotreba komunikacijskih kanala, Najbolja upotreba digitalnih alata, Najbolje ciljana kampanja, Najbolja kampanja na društvenim medijima, i drugih.
 
Osim ovih kategorija, na konferenciji će biti proglašena i najbolja medijska strategija u Jadranskoj regiji. U žiriju ovogodišnjeg takmičenja biće veliki broj profesionalaca iz oblasti medija i komunikacija. 


 
 
 
 
back to top