IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 15.08.2018 || Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |   ||
   

14. SEMPL Konferencija

29.11.2012

Najbolje medijske strategije iz regije i svijeta na jednom mjestu. 14. SEMPL konferencija biće održana 29. i 30. novembra 2012. godine u Portorožu, Sloveniji. 

Međunarodna konferencija SEMPL koja se bavi najnovijim trendovima u oblasti upotrebe medija, održaće se 14. put po redu u Portorožu, u Sloveniji. Ovaj edukativni skup na jednom mjestu omogućiće gostima uvid u najbolje prakse medijskih strategija te predstaviti najnovije medijske i komunikacijske trendove u regiji i svijetu. Program ovogodišnjeg festivala karakterizira učešće komunikacijskih stratega iz poznatih svjetskih brendova, velikog broja medija i medijskih agencija.
 
Svoje višegodišnje iskustvo predstaviće, između ostalih, Tom Bowman, odgovoran za globalno marketing oglašavanje u kompaniji BBC Worldwide, Mark Husak, direktor razvoja medija i digitalnih medija u istraživačkoj agencije Milliward Brown, kao i Gerd Leonhard, profesionalni futurista.
 
Takmičari će se takmičiti za priznanje Zlatni SEMPLER u šest takmičarskih kategorija, kao što su: Strateška upotreba medija mix-a, Inovativna upotreba komunikacijskih kanala, Najbolja upotreba digitalnih alata, Najbolje ciljana kampanja, Najbolja kampanja na društvenim medijima, i drugih.
 
Osim ovih kategorija, na konferenciji će biti proglašena i najbolja medijska strategija u Jadranskoj regiji. U žiriju ovogodišnjeg takmičenja biće veliki broj profesionalaca iz oblasti medija i komunikacija. 


 
 
 
 
back to top