IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Petak, 23.02.2018 || Jägermeister je broj jedan brend na društvenim mrežama!  |  Ledo inovativniji nego ikada  |   Afrodita, Amor i Grčki jogurt MI99  |  Neumorna potraga za nezaboravnim okusima  |  Bosanskohercegovački brend Violeta svojim proizvodima suvereno osvaja tržišta regije  |   Legende naših ulica. Polo City i Golf City   |  „Glade zimska čarolija“ stigla i u SOS porodice  |  BBI banka i BBI VIP Business Club u Sultanatu Oman  |  Sedamdeset godina sportskih automobila Porsche  |  Nagradna igra BBI banke i Mastercarda: Ključevi automobila hyundai i20 uručeni Adisu Mahmutoviću  |  Voda koja osvaja u Avalonu  |  Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |   ||
   

Grupa Triglav uspješno završila 2013. godinu

08.04.2014
Nadzorni odbor Zavarovalnice Triglav je na jučerašnjoj sjednici, dana 7. aprila 2014., usvojio revidirane godišnje izvještaje za matično društvo i Grupu Triglav za 2013. godinu.
 
Grupa Triglav je prošlu poslovnu godinu završila s neto poslovnim rezultatom u visini od 69,9 miliona eura, što je čak za 27 posto više od planirane vrijednosti, a pri tome je ostvarila visoku 12-postotnu profitabilnost kapitala. Triglav Osiguranje Sarajevo je u 2013. godini zadržalo u Federaciji BiH šesto mjesto. Prošle godine je ovo Društvo, koje se Grupi Triglav pridružilo 2002. godine, poslovalo u planiranim okvirima i fakturisalo gotovo 32 miliona KM premije osiguranja. Udio fakturisane bruto premije osiguranja i suosiguranja, koji je Triglav Osiguranje pridonijelo u zajednički portfolio Grupe Triglav, prošle godine je iznosio gotovo 2 posto.
 
Smanjenje privrednih aktivnosti i pad kupovne moći stanovništva prošle su se godine odražavali u smanjenoj potražnji proizvoda osiguranja, a posljedica je bila 4 posto manji obim fakturisanih premija osiguranja, koje su u Grupi Triglav iznosile 900,9 miliona eura. Grupa je na stanje na tržištu odgovarala kreiranjem novih i obnavljanjem postojećih proizvoda, prilagođavanjem marketinške i prodajne politike te akcijskim ponudama.


Udio na tržištu društva Triglav Osiguranje Sarajevo na teritoriji Federacije BiH iznosi 8,7 posto, čime zadržava šesto mjesto. Privredna kriza, stalne političke i socijalne napetosti, slabo upravljanje ekonomskim procesima i izostajanje reformi i dalje muče Bosnu i Hercegovinu. Krajem prošle godine na tržištu osiguranja radila su 23 osiguranja, od toga njih 12 sa sjedištem u Federaciji BiH. Oba osiguranja Grupe Triglav, Triglav osiguranje Banja Luka i Triglav osiguranje Sarajevo, na cjelokupnom tržištu BiH zajedno su zauzela šesto mjesto i imaju udjel na tržištu od 7,6 posto. Fakturisana premija osiguranja oba društva na sličnoj je visini kao i godinu prije toga, dok poboljšani kombinovani količnik za 2013. godinu iznosi 100,5 odsto. U 2012. godini prosječni stanovnik u BiH je za osiguranja odvojio 131 KM, što je dosta manje nego u Sloveniji, gdje gustoća osiguranja iznosi gotovo 2000 KM.

Bosna i Hercegovina jedno je od ključnih tržišta Grupe Triglav, koja se na teritoriji jugoistočne Europe smatra jednom od vodećih osiguravajućih i finansijskih grupa, jer posluje na osam tržišta i u sedam država.

Za 2014. godinu u Grupi Triglav planiraju 902,1 miliona eura konsolidirane fakturisane bruto premije osiguranja, što je približno isto kao i u 2013. godini. U isto vrijeme u ovoj godini se očekuje nešto više štetnih događaja, čemu će se u hodu prilagođavati program zaštite putem reosiguranja. Prema planovima bruto štete će iznositi 668,5 miliona eura. U Grupi za 2014. godinu planiraju neto dobit u visini od 65,6 miliona eura.



 
 
 
 
back to top