IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Petak, 22.09.2017 || AKSA KIDS MEGA STORE U SARAJEVU OTVARA SVOJU NAJVEĆU RADNJU   |  Zlatna medalja za kvalitet Klas Jufke u inovativnom pakovanju  |  Tri zlatne medalje za kvalitet Dukat proizvoda, prvi u sektoru mljekarstva   |  ODRŽAN „PRVI SALON ŽILAVKE“ U TREBINJU  |  Implementacija mjera energijske učinkovitosti za 13 novih objekata u FBiH  |   For the Hunters noć koja prisutne nije ostavila ravnodušnim  |  Jägerov ledeno hladni spektakl u Domu Mladih!  |  Sarajevski kiseljak na novom tržištu Bliskog Istoka  |  Ruža Tomić Fontana nova direktorica Coca-Cole HBC u Sloveniji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini  |  Sarajevsko uz Letu Štuke predstavilo program Sarajevsko After Film  |  DAIKIN – pouzdan partner za zdravu klimatizaciju  |  S ljetom i žarkim suncem najbolje hladi Jana Ice Tea  |   Nove kafe za vruće ljetne dane – NESCAFÉ 3u1 Frappe i NESCAFÉ 3u1 kokos   |  Znate li zašto je zova najpopularnija biljka Europe?  |  President's Club - Trening za profesionalce  |  Otvoren cm na Markalama  |  Predstavljen Coca-Colin program podrške mladih u BiH   |  Letnji Tikvešov White Chardonight party u Banja Luci  |  Veliki uspjeh vinarije Hercegovina produkt-Zlatna medalja za Charismu Blatina 2015 na Decanteru 2017  |  Održani sastanci predstavnika Konzum BiH i njegovih dobavljača  |   ||
   

Ekskluzivno


 

 

 


Zemlja Reklama
12.05.2015



Nenad Pacek: Trendovi prodaje u FMCG sektoru
07.08.2012
Rezultati istraživanja među multinacionalnim kompanijama u jugoistočnoj Europi pokazuju zabrinjavajuće rezultate

Vedrana Seksan: Kuhinja
05.07.2012

Nenad Pacek:
03.07.2012
S obzirom da se loš scenario nastavlja i u eurozoni, ovakvo anemično stanje tržišta u Centralnoj i Jugoistočnoj Europi sigurno će se nastaviti i u 2013. godini

Nenad Pacek: Euro zona pred raspadom?
01.06.2012
Jeste li znali da niti jedna monetarna unija nikada nije opstala bez fiskalne i političke unije?

Nenad Pacek: Poslovne strategije u vrijeme ekonomske krize
03.05.2012
Uspješne kompanije uvijek rade sa drugačijim principima poslovanja kad nastupe teška ekonomska vremena

 
 
 
 
back to top